Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra ww.kennethsorensen.dk
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og www.kennethsorensen.dk.
Du kan kun bestille varer fra www.kennethsorensen.dk direkte fra webshoppen har du behov for personlig kontakt kan du købe bogen gennem Det Ukendtes Boghandel: mail: ordre@detukendtes.dk, eller tlf: 3313 3701 mandag og fredag fra klokken 11-16.
Alle bøger fra www.kennethsorensen.dk sendes ud via Det Ukendtes Boghandel.
Leveringstidspunkt og transport: Levering af varer fra Det Ukendtes Boghandel anses for sket, når du har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med Post Danmark. Leveringstid ca. 2-3 dage.
Pris og betaling: I denne webshop kan du bestille dine varer online og betale med Dankort, Visa og Mastercard. Alle priser er gældende udsalgspriser inkl. moms. Ved levering til adresser udenfor EU fratrækkes momsen automatisk.
Risikoen for varer købt gennem www.kennethsorensen.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. Reklamation for eventuelle fejl eller mangler ved levering fra www.kennethsorensen.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse.
Fortrydelsesret: www.kennethsorensen.dk yder 30 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
Der ydes ikke fortrydelsesret på e-bøger, lydbøger til download eller kurser, såfremt der er klikket på linket og download er påbegyndt. Er der ikke klikket på linket er der 30 dages retur- og fortrydelsesret.
Du har 2 års reklamationsret. Såfremt du modtager en forkert vare i forhold til din bestilling eller en beskadiget vare, skal du reklamere indenfor en rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 1 måned, anses reklamationen for værende rettidig.
I forbindelse med klager kan du kontakte www.kennethsorensen.dk på ks@kennethsorensen.dk eller tlf. +45 2513 0502 man-fredage 10-12.
Yderligere klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse ks@kennethsorensen.dk.